GWIAZDA MORZA RESORT SPA&SPORT Władysławowo. Beauty, wellness i active

Gwiazda Morza Resort SPA&SPORT to nowoczesny kompleks, w skład którego wchodzą 4-gwiazdkowy hotel oraz dwa budynki z wakacyjnymi apartamentami. Położony jest u nasady Półwyspu Helskiego w Hallerowie – dzielnicy Władysławowa, historycznym, przedwojennym kąpielisku. Myśl przewodnia Resortu Gwiazda Morza zbudowana została na połączeniu oferty beauty, SPA & wellness oraz active. GWIAZDA MORZA RESORT SPA&SPORT MIASTO: Władysławowo […]

Czytaj dalej


Jak zauroczyć turystę wellness? Praktyczne porady dla hotelu

Czym jest turystyka wellness? Kim jest turysta wellness? Dlaczego ten trend jest tak ważny dla branży hotelarskiej? Jak zaspokoić różne potrzeby turysty wellness i sprostać jego oczekiwaniom? Jak dotrzeć do niego z przekazem marketingowym? Goście podróżują coraz więcej. Wybierając obiekt hotelowy, zwracają uwagę na dobrą lokalizację, wyżywienie i standard pokoi, ale coraz częściej oczekują już […]

Czytaj dalej


Hotel przyszłości

Przyszłość podróży i turystyki jest napędzana przez wiele złożonych sił, które zobowiązują branżę hotelową do zastanowienia się, w jaki sposób może wpływać na doświadczenia swoich gości. Trendy technologiczne, rozrywkowe, energetyczne i naukowe znacznie zmienią postrzeganie hoteli przez podróżnych, dlatego prawdziwym wyzwaniem będzie nadążanie za zmieniającym się konsumentem. Pokolenie millenialsów stanowi już ponad jedną trzecią gości […]

Czytaj dalej


Koniec z nudą! Jak zaprojektować salę konferencyjną

Granice między przestrzenią publiczną i prywatną coraz bardziej się zacierają. Hotelowe sale konferencyjne często przypominają przytulny salon, galerię sztuki czy… dżunglę. Przełamują schematy i zaskakują nie tylko designem, ale także funkcjonalnością. Jak je projektować, aby odpowiedzieć na potrzeby współczesnego biznesu? Współczesne przestrzenie publiczne przechodzą znaczącą transformację. Zaczynają wykraczać poza utarte schematy i często przełamują swój […]

Czytaj dalej


Strategia marketingowa apartamentów pod wynajem. CASE STUDY

MICHAŁ PŁOMIŃSKI, Booking Solutions Budowa strategii marketingowej dla obiektów z branży hotelarskiej to trudne wyzwanie, a dla apartamentów pod wynajem jeszcze trudniejsze. Spójrzmy na to przez pryzmat konkretnego przypadku – dwóch ekskluzywnych apartamentów: z Gdańska i Torunia. Na początku należało poznać potrzeby i wymagania klientki oraz preferencje co do tego, w jaki sposób miałyby być […]

Czytaj dalej


Inwestycja hotelowa. O czym trzeba pamiętać podczas wyposażania hotelu

Optymalny dobór odpowiedniego wyposażenia hotelowego na etapie inwestycji wymaga wiedzy eksperckiej w takich dziedzinach jak np. systemy informatyczne i teletechniczne, audio-wideo, technologia kuchni, systemy parkingowe, wymagania ppoż. czy sanitarne, meble, tekstylia, różnego rodzaju akcesoria. W procesie zakupu ważne są umiejętności w zakresie negocjacji, efektywnej współpracy, budowania długofalowych relacji z producentami i dostawcami oraz zdolności analityczne. […]

Czytaj dalej


Najwięksi gracze na świecie – Marriott, Jin Jiang i Hilton

Amerykański magazyn „Hotels” przygotował swoje coroczne zestawienie największych globalnych sieci i marek hotelarskich. A w nim – zmiany w wieloletnim status quo. Wprawdzie największą siecią hotelarską pozostaje Marriott International z ponad 1,3 mln pokoi, ale na drugie miejsce wbiła się chińska sieć Jin Jiang International, przed Hiltona i IHG. W dużej mierze to efekt przejęcia […]

Czytaj dalej


W hotelarstwie nie ma gwarancji zysku

Rozmowa z Janem Wróblewskim, współzałożycielem Zdrojowa Invest & Hotels W wakacyjnym wydaniu „Hotelarza” chcielibyśmy zająć się dynamicznie rosnącym rynkiem apartamentów wakacyjnych, w większości realizowanych w systemie condo. W powiązaniu z nim zaczyna się też tworzyć rynek operatorów apartamentów. Zdrojowa Invest & Hotels jest obecna również na tych rynkach ze swoimi obiektami z apartamentami wakacyjnymi i […]

Czytaj dalej