Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w hotelu

Nawet najlepiej położony i zaprojektowany hotel nie ma szans przebić się na rynku bez dynamicznego i skutecznego działu sprzedaży. Wobec rosnącej konkurencji, presji płacowej i na trudnym rynku pracy ciężko jest jednak zbudować, a potem utrzymać skuteczny dział sprzedażowy. Jak to zrobić skutecznie, dyskutowaliśmy podczas seminarium Akademii Hotelarza, które odbyło się w hotelu Sopot Marriott […]

Czytaj dalej


Revenue management w Akademii Hotelarza

W czwartek 11 października w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbyło się kolejne z tegorocznych seminariów szkoleniowych w ramach Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone możliwościom związanym z wdrożeniem praktyki revenue management w hotelu. Podczas seminarium prowadzonego przez Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-Commerce w Satoria Group uczestnicy przećwiczyli m.in.tematy związane z: komponentami Revenue Management oraz  […]

Czytaj dalej


Zarządzanie kosztami w hotelarstwie

Optymalizacja kosztów stałych, kiedy i komu opłaca się outsourcing, skuteczne sposoby negocjacji z dostawcami oraz jak przeciwdziałać korupcji w hotelu to tylko jedne z wielu zagadnień poruszonych podczas kolejnego seminarium szkoleniowego Akademii Hotelarza. Zarządzanie kosztami w hotelarstwie wyjaśniał Maciej Knyrek, a spotkanie odbyło się w hotelu Countryard Marriott w Warszawie 13 września 2018 r. Maciej […]

Czytaj dalej


Efektywna sprzedaż usług konferencyjnych

W piątek 7 września w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych seminariów z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem spotkanie dotyczyło efektywnej sprzedaży usług konferencyjnch. Prowadzący spotkanie Wojciech Liszka, CEO firmy Z-Factor, który wcześniej przez 11 lat związany był jako dyrektor sprzedaży i markeingu z marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie […]

Czytaj dalej


Skuteczny manager hotelu w Akademii Hotelarza

5 czerwca 2018 r. w warszawskim hotelu Courtyard by Marriot kadra managerska i zarządzająca spotkała się na kolejnym w tym roku szkoleniu Akademii Hotelarza, organizowanej przez czasopismo „Hotelarz”. Tematem spotkania był: „Skuteczny manager hotelu”, a poprowadził je Artur Trukawiński. Prowadzący poruszał m.in. kwestie dotyczące codziennej pracy osoby odpowiedzialnej za pracę całego obiektu, organizację i rozliczanie […]

Czytaj dalej


Revenue management w praktyce

Praktyczne zastosowanie „Revenue management”, czyli maksymalizacja przychodów w hotelu, było tematem kolejnego ze szkoleń Akademii Hotelarza, które odbyło się w czwartek 19 kwietnia w hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie. Spotkanie poprowadziła Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych fachowców z tej dziedziny w Polsce, Revenue Manager w Louvre Hôtels Group. Celem szkolenia było poznanie praktycznego zastosowania […]

Czytaj dalej


Akademia Hotelarza podczas targów WorldHotel

W czwartek 22 marca, drugiego dnia targów WorldHotel, odbyło się kolejne ze spotkań z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone Organizacji pracy hotelu. Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna warszawskiego hotelu Airport Okęcie, podczas pierwszej części seminarium omówiła zagadnienia związane z: organizacją pracy hotelu a strukturą zatrudnienia, optymalizacją kosztów zatrudniania, oraz zarządzaniem pracą działów hotelowych i gastronomicznych. […]

Czytaj dalej


Efektywna i zyskowna sprzedaż konferencji i bankietów

W czwartek 15 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się drugie w tym roku seminarium szkoleniowe z cyklu Akademii Hotelarza. Nasi eksperci, Blanka Retmańska – Man i Artur Trukawiński, przedstawiali podczas spotkania najlepsze sposoby na efektywną i zyskowną sprzedaż konferencji i bankietów. Dlaczego podobne obiekty położone w tej samej lokalizacji potrafią generować całkowicie […]

Czytaj dalej


Akademia Hotelarza o strategii ustalania cen w hotelarstwie

We wtorek 6 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Ponad 20 uczestników doskonaliło swoje umiejętności z zakresu revenue managementu pod okiem Agnieszki Kasprzak, revenue managera w Louvre Hotels Group. Korzystając z wiedzy i doświadczenia Agnieszki Kasprzak uczestnicy szkolenia mogli zapoznać się z niezbędnymi definicjami RM, podstawowymi […]

Czytaj dalej


Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku pracy. Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników, oraz jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli – temu poświęcone było pierwsze z tegorocznych seminariów w ramach Akademii Hotelarza, które […]

Czytaj dalej