Hotel Klinika Zdrowia i Urody Villa Park w Ciechocinku stworzył specjalny program Baby-Spa, przeznaczony dla kobiet między szesnastym i trzydziestym siódmym tygodniem ciąży. Program obejmuje opiekę lekarską, gimnastykę w basenie solankowym, specjalne masaże, ćwiczenia relaksacyjne z elementami szkoły rodzenia oraz zabiegi kosmetyczne.
08/2006
08/2006
Comber króliczy faszerowany liśćmi szpinaku
SKŁADNIKI (1 porcja) Danie zasadnicze: 150 g combra z królika, 40 g liści szpinaku, 50 g cukini grillowanej Marynata: 50 mln piwa ciemnego, świeży rozmaryn, sól, pieprz, liść laurowy, ziele angielskie Puree z czerwonej fasoli: 50 g fasoli czerwonej konserwowej, 10 g pomarańczy, 10 g cytryny, 10g jabłka, 10 g cukru, 20 g masła Puree […]
Zanim zapłonie hotel
Niedotrzymywanie terminów kontroli okresowych instalacji i sprzętu oraz brak instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, to najczęstsze uchybienia hotelarzy w przestrzeganiu przepisów, wynika z kontroli przeprowadzonych w roku 2005 przez strażaków w obiektach hotelowych. Jednym z podstawowych zagrożeń dla bezpieczeństwa zarówno gości, jak i pracowników hotelu jest ogień. Przyczyn pożaru w hotelu, czyli obiekcie o dużej rotacji osób […]
Rower a przewaga marketingowa
Wiele hoteli w swych działaniach marketingowo-promocyjnych nie wykorzystuje lub wykorzystuje w sposób niedostateczny atut, jakim jest posiadanie wypożyczalni sprzętu turystyczno-rekreacyjnego. Goście hotelowi, szczególnie w miejscowościach atrakcyjnych turystycznie, oprócz spokojnego snu i komfortowych warunków w pokojach, często wymagają od hotelu czegoś więcej: pomocy w zorganizowaniu wypoczynku. Naprzeciw tym wymaganiom wychodzi wiele hoteli, umożliwiając gościom wypożyczenie rowerów […]
Nie tylko dla rozrywki
Hotele należą do przedsiębiorstw, które jako jedne z pierwszych wprowadzają nowatorskie rozwiązania z dziedziny mediów i telekomunikacji. Przyczyniają się do tego goście, którzy poza miejscem do noclegu oczekują od hotelu minimum rozrywki, a coraz częściej stworzenia warunków przyjaznych do pracy Pierwszy kontakt gościa z hotelowymi mediami to zazwyczaj wyświetlający się na ekranie telewizora napis „Welcome […]
Sieć bezprzewodowa dla gości
Dwa, trzy lata temu dostępu do internetu w hotelowych pokojach wymagali wyłącznie goście biznesowi. Jeśli jeszcze nie dziś, to z pewnością pojutrze możliwości podłączenia się do sieci będą oczekiwały osoby należące do każdego segmentu gości. Od kilku lat istnieje możliwość bezprzewodowego i przewodowego dostępu do sieci. Oba rozwiązania mają swoje wady i zalety. Sieć bezprzewodowa […]
Kuszące smaki i zapachy
Izabela Bogdanowicz Autorka jest konsultantką ds. ZKM (zintegrowane komunikowanie marketingowe) i dziennikarką – publikuje m.in. na łamach czasopisma „CMO. Magazyn dyrektorów marketingu.”Łatwo je zauważyć w różnych rankingach i komentarzach znawców kuchni: zachęty do odwiedzania niezwykłych przybytków sztuki kulinarnej, nieomijania ich we własnym mieście lub po drodze na urlop. Te naprawdę wyjątkowe szybko zyskują popularność, jednocześnie […]
Barek pod ręką gościa
Piotr Lutycki Minibarek w pokoju hotelowym to nie tylko wygoda dla gości. To również dodatkowy zysk dla hotelu ze sprzedaży alkoholi, napojów czy słodyczy za cenę wyższą niż w sklepie lub hotelowym barze.Minibary były do niedawna najczęściej małymi chłodziarkami umieszczonymi w pokojach hotelowych, w których obok wolnej przeznaczonej na artykuły spożywcze gościa przestrzeni, znajdował się […]
Pułapki oceny efektywności
Przygotowując założenia modelowe do analizy ekonomicznej inwestycji hotelowych, łatwo popełnić błąd. Może on nie tylko zafałszować kolejne wyliczenia, ale również zaciążyć na ocenie efektywności obiektów już funkcjonujących. Błąd zrobiony przy tworzeniu modelu funkcjonowania obiektu hotelowego może pociągać za sobą fałszywe wyniki w trakcie obliczeń i rzutować na wynik końcowy Autorka, doktor nauk ekonomicznych, jest dyrektorem […]
Barbara Kołodziej
Hotel Holiday Inn City Center Kraków Holiday Inn City Center w Krakowie od połowy lipca ma nowego dyrektora sprzedaży i marketingu. Pełnienie tej strategicznej dla hotelu funkcji powierzono Barbarze Kołodziej. Doświadczenie zawodowe, pani Kołodziej zdobywała w Polsce i Kanadzie, pracując w branży hotelarskiej, turystycznej i public relations. Ukończyła Akademię Wychowania Fizycznego w Krakowie na Wydziale […]