Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        


Jak podnieść wyniki sprzedaży w SPA?

Autor: Anita Bajdalska. Prowadzi firmę Manager SPA. Posiada tytuł Certyfied SPA Supervisor ISPA
ht-2019-03a-41

Personel SPA ma ogromny wpływ na wartość przychodów w tym departamencie hotelu. Osobisty kontakt z gościem jest idealną okazją do rekomendowania zabiegów i kosmetyków. Mimo sprzyjających okoliczności, sprzedaż w hotelowych SPA nie zawsze jest satysfakcjonująca. Jaka jest tego przyczyna i co zrobić, aby ten dział wreszcie zaczął na siebie zarabiać? Sprzedaż bywa piętą achillesową departamentów SPA w hotelu, które nie [...]

Nowości w SPA

Rewitalizująca Mezo-Maska od Dr Irena Eris Bogatopeptydowa, nowatorska Rewitalizująca Mezo-Maska do Twarzy na noc zapewnia natychmiastowy efekt poprawy wyglądu skóry. Skuteczność działania preparatu opiera się na unikatowej formule PPCF (Poli-Peptides Cell Fusion), która stymulując pracę komórek podczas snu, uruchamia funkcje autonaprawcze skóry. Wyselekcjonowany polipeptyd FGF1 – czynnik wzrostu fibroblastów, czyli otrzymane w drodze zaawansowanych technik inżynierii biomedycznej białko, pobudzając syntezę [...]

Marketing mix usług SPA

Autor: Anita Bajdalska prowadzi firmę Manager Spa
ht-2019-02a-31

Marketingowa koncepcja zarzadzania ma wiele elementów, które są wzajemnie powiązane. Marketing mix w usługach służy do kształtowania oraz badania popytu i preferencji zakupowych klientów. W hotelowych SPA nie zawsze jest on najmocniejszą stroną, a przecież bez tego trudno być konkurencyjnym. Marketing mix to koncepcja kompozycji marketingowej, która zakłada, że za pomocą odpowiednich instrumentów możemy oddziaływać na rynek, czyli na naszych [...]

SPA&MORE – nowa platforma komunikacji dla branży SPA & wellness

ht-2019-02a-32

Rosnące zainteresowanie usługami SPA oraz powstające w zawrotnym tempie nowe hotele ze strefami wellness zrodziły pomysł na ułatwienie klientom dotarcia do bogatej oferty dostępnej na polskim rynku. Spółka Wellamo stworzyła serwis internetowy spaandmore.pl, który łączy w sobie wyszukiwarkę obiektów, możliwość zakupów kart lojalnościowych i podarunkowych oraz merytoryczne treści redakcyjne. Docelowo ma to być największa baza ośrodków SPA i wellness w [...]

Zarządzanie zmianą, czyli jak efektywnie wprowadzać innowacje do hotelowego SPA

Autor: Anita Bajdalska
ht-2019-01a-47

„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana” – ta sentencja Heraklita z Efezu sprzed 4,5 tys. lat jest aktualna do dzisiaj. W biznesie SPA & wellness, aby przetrwać i być konkurencyjnym, stale trzeba wprowadzać innowacje, które wymagają zmian nie tylko w zakresie oferowanych usług, ale także organizacyjnym czy marketingowym. Tego oczekują coraz bardziej wymagający goście. Wszelkie innowacje są nierozerwalnie związane [...]

Terapie odchudzające w hotelowych SPA

Autor: Anita Bajdalska
ht-2018-12a-27

Liczba osób z nadwagą i otyłością stale rośnie, dlatego rośnie też popyt na kuracje odchudzające. W związku z tym wiele hoteli decyduje się wprowadzić do oferty pakiety pobytowe wspomagające redukcję wagi. Jednak nie każdy pakiet cieszy się uznaniem gości, a przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele. Hotele, zwłaszcza te, które dysponują siłowniami, czyli infrastrukturą do ćwiczeń, powinny odpowiedzieć na [...]

Wellness w hotelu – żyła złota czy kamień u szyi?

Autor: Arkadiusz Dawidowski
ht-2018-11a-37

Koniunktura na wellness w hotelarstwie nie maleje. Turystyka w tym segmencie tylko w ciągu dwóch lat urosła o 6,5 proc. Dlatego właściwie już każda duża marka hotelowa ma swój dział well-being, który jest odpowiedzialny za wprowadzanie programów prozdrowotnych dla gości. Ale czy ten biznes jest opłacalny dla każdego? Dokładnie rok temu pisałem na łamach „Hotelarza”, że branża hospitality zmienia się [...]

Problemy w zarządzaniu hotelowymi SPA

Autor: Anita Bajdalska
ht-2018-11a-38

Branża hotelowa rozwija się bardzo dynamicznie. Szybko rośnie liczba hoteli, a więc i hotelowych SPA, ale jeszcze szybciej rosną oczekiwania gości. Specyfiką branży usługowej jest potencjał ludzki, którym trzeba sprawnie zarządzać, a to nie jest łatwe zadanie szczególnie w dzisiejszych czasach rynku pracownika, a co za tym idzie – braku wystarczającej liczby profesjonalistów. Jak przygotować się na te wyzwania i [...]

Personalizacja, specjalizacja i profesjonalizacja to przyszłość hotelowych stref SPA

ht-2018-11a-40

Rozmowa z Andrzejem Chmielewskim, prezesem firmy Nova Group, o trendach panujących w rynku hotelowych SPA oraz o tym, co czeka branżę w najbliższej przyszłości Jakie trendy obserwuje pan w zakresie wyposażania oraz oferty zabiegowej w hotelowych SPA? W jakim kierunku zmierza rynek hotelowych stref SPA ? Przyszłością SPA jest oferta skierowana do coraz bardziej precyzyjnie zdefiniowanej grupy docelowej. Nie jest [...]

Marka hotelowego SPA – jak ją stworzyć i utrzymać?

Autor: Anita Bajdalska
ht-2018-10a-42

Marka to obietnica jakości produktu, jaką składamy potencjalnym klientom. Jest jak reputacja, o którą trzeba stale się troszczyć. Jej zbudowanie to czasochłonny proces, na który składa się wiele elementów. Tak samo w branży hotelarskiej na dobre imię trzeba zapracować. Jeśli hotelowe SPA chce zaistnieć na rynku i cieszyć się zaufaniem gości, także musi aktywnie uczestniczyć w budowaniu solidnej marki hotelu. [...]


Bezpłatny newsletter
  2019-04-17 RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA Warszawa
  2019-04-12 Kierownik Restauracji Kraków
  2019-04-15 Kelner/Kelnerka Warszawa
Z Branży






Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl    

Polski Jubiler www.polskijubiler.pl     Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl Polityka prywatności