Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne






O nas    Prenumerata    Kontakt  
        




Terapie odchudzające w hotelowych SPA

Autor: Anita Bajdalska
ht-2018-12a-27

Liczba osób z nadwagą i otyłością stale rośnie, dlatego rośnie też popyt na kuracje odchudzające. W związku z tym wiele hoteli decyduje się wprowadzić do oferty pakiety pobytowe wspomagające redukcję wagi. Jednak nie każdy pakiet cieszy się uznaniem gości, a przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele. Hotele, zwłaszcza te, które dysponują siłowniami, czyli infrastrukturą do ćwiczeń, powinny odpowiedzieć na [...]

Wellness w hotelu – żyła złota czy kamień u szyi?

Autor: Arkadiusz Dawidowski
ht-2018-11a-37

Koniunktura na wellness w hotelarstwie nie maleje. Turystyka w tym segmencie tylko w ciągu dwóch lat urosła o 6,5 proc. Dlatego właściwie już każda duża marka hotelowa ma swój dział well-being, który jest odpowiedzialny za wprowadzanie programów prozdrowotnych dla gości. Ale czy ten biznes jest opłacalny dla każdego? Dokładnie rok temu pisałem na łamach „Hotelarza”, że branża hospitality zmienia się [...]

Problemy w zarządzaniu hotelowymi SPA

Autor: Anita Bajdalska
ht-2018-11a-38

Branża hotelowa rozwija się bardzo dynamicznie. Szybko rośnie liczba hoteli, a więc i hotelowych SPA, ale jeszcze szybciej rosną oczekiwania gości. Specyfiką branży usługowej jest potencjał ludzki, którym trzeba sprawnie zarządzać, a to nie jest łatwe zadanie szczególnie w dzisiejszych czasach rynku pracownika, a co za tym idzie – braku wystarczającej liczby profesjonalistów. Jak przygotować się na te wyzwania i [...]

Personalizacja, specjalizacja i profesjonalizacja to przyszłość hotelowych stref SPA

ht-2018-11a-40

Rozmowa z Andrzejem Chmielewskim, prezesem firmy Nova Group, o trendach panujących w rynku hotelowych SPA oraz o tym, co czeka branżę w najbliższej przyszłości Jakie trendy obserwuje pan w zakresie wyposażania oraz oferty zabiegowej w hotelowych SPA? W jakim kierunku zmierza rynek hotelowych stref SPA ? Przyszłością SPA jest oferta skierowana do coraz bardziej precyzyjnie zdefiniowanej grupy docelowej. Nie jest [...]

Marka hotelowego SPA – jak ją stworzyć i utrzymać?

Autor: Anita Bajdalska
ht-2018-10a-42

Marka to obietnica jakości produktu, jaką składamy potencjalnym klientom. Jest jak reputacja, o którą trzeba stale się troszczyć. Jej zbudowanie to czasochłonny proces, na który składa się wiele elementów. Tak samo w branży hotelarskiej na dobre imię trzeba zapracować. Jeśli hotelowe SPA chce zaistnieć na rynku i cieszyć się zaufaniem gości, także musi aktywnie uczestniczyć w budowaniu solidnej marki hotelu. [...]

Czy SPA może być rentowne? O wskaźnikach efektywności SPA

Autor: Arkadiusz Dawidowski
ht-2018-10a-43

Dzisiaj większość lepszych obiektów hotelowych w Polsce chwali się, że oferuje usługi SPA lub wellness. Często ten departament jest główną atrakcją i ciągnie promocję całego hotelu. Wydawałoby się zatem, że dla dyrektorów tych obiektów rentowność takiego działu powinna być kluczowym elementem analizy. Powinna. A niestety nie jest. Od kilku lat mam przyjemność prowadzić zajęcia z zarządzania SPA w Wyższej Szkole [...]

NOWOŚCI W SPA

ht-2018-10a-46

Nowość od Yonelle Seria Diamond Luksus Kobiecości Special Lux Edition to nowość na piąte urodziny Yonelle z subtelnie rozświetlającym złotem i diamentem. Daje ona efekt odmłodzenia wyglądu poprzez równoległe działanie na twarz oraz usta i ich okolice. Gdy usta stają się pełniejsze i bardziej wyraziste – zmarszczki nad nimi spłycają się, dając efekt młodzieńczego piękna i blasku. Kalendarz adwentowy BABORA [...]

Co skłania gości do odwiedzenia hotelowego SPA?

Autor: Anita Bajdalska
ht-2018-09a-52

Ludzie odwiedzają SPA z różnych powodów. Nie zawsze jest to jedynie konieczność zadbania o siebie i chęć poprawy wyglądu. Niekiedy są to potrzeby społeczne, takie jak kontakt z drugim człowiekiem. Co jeszcze decyduje o tym, że goście korzystają z relaksu w tym hotelowym departamencie? S tereotypem jest przekonanie, że ludzie odwiedzają hotelowe SPA wyłącznie w celu zadbania o zdrowie i [...]

Skuteczny manager hotelowego SPA

Autor: Anita Bajdalska
ht-2018-08a-47

Manager SPA to stanowisko, które wymaga dużej wszechstronności i jednocześnie konsekwencji, aby być skutecznym. Jakie kryteria należy wyznaczyć, aby wybrać kogoś, kto będzie efektywny w wielu dziedzinach zarządzania decydujących o sukcesie hotelowego SPA? O gości z reguły dba się zawsze i w każdych okolicznościach, natomiast o pracownikach czasami się zapomina. Częstym błędem jest brak właściwej komunikacji pomiędzy kadrą zarządzającą a [...]

Budujemy hotelowe SPA,

Autor: Anita Bajdalska

Zbudowanie profesjonalnego SPA w hotelu to mariaż wysmakowanego designu i funkcjonalności. Co trzeba wziąć pod uwagę przed podjęciem decyzji o inwestycji? Co należy zaplanować na etapie projektu, aby funkcjonowało ono sprawnie w działalności operacyjnej hotelu i cieszyło się dobrą sławą wśród gości hotelowych? Budowa hotelowego SP A to prawdziwe wyzwanie nie tylko dla inwestorów. W obiektach 4- i 5-gwiazdkowych niezbędna [...]


Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:







Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA